loader

کیسه پارچه ای تبلیغاتی

ساک دستی پارچه سوزنی (اسپان باند)

مشخصات پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند بافت سوزنی شکل دارد و نسبت به وزن یک متر مربع پارچه اش به وزن 60 گرم و 90 گرم در بازار ساک پارچه ای شناخته شده است و طبیعتا گرماژ بالاتر ضخامت بیشتر و قیمت تمام شده بالاتری دارد.البته اکثرا از پارچه اسپان باند 60 گرم که کیفیت قابل قبولی دارد استفاده میگردد و لازم است بدانید برخی از همکاران متاسفانه جهت سود بیشتر حتی از پارچه 50 گرم که به راحتی قابل مقایسه با 60 گرم نیست استفاده میکنند و علاوه بر پایین آوردن کیفیت کار خود ، از نظر شرعی و اخلاقی نیز به مشتریان خود بدهکار میشوند.

قابلیت تحمل وزن در ساک دستی تبلیغاتی 60گرم حداکثر 10کیلو و در کیسه تبلیغاتی 90 گرم حداکثر 15 کیلو میباشد

 

انواع مدل بگ تبلیغاتی پارچه ای

کیسه های پارچه ای از لحاظ مدل تولید به چند گروه تقسیم میشوند.

کیسه پارچه ای تخت یا فلت

کیسه پارچه ای عطف دار یا زیر پاکتی ( کاست دار )

کیسه پارچه ای بغل پاکتی ( دور کاست )

ساک رو دوشی

کیسه های سر جمع شو

پوشه یا فولدر پارچه ای دکمه دار

پاکت نامه پارچه ای

ساک دستی وسط نایلون

این موارد با دسته بصورت پانچ (دسته موزی) که دسته به اندازه چهار انگشت برش خورده است  و دسته لوپ (دسته زنبیلی) که به حالت ، بندی میباشد، تولید میگردد و همچنین ساک خرید میتواند کف یا ته آن عطف داشته باشد و یا حتی پهلو های کیسه نیز عطف داشته باشد که اصطلاحا دور عطف دار یا ساک خرید پارچه ای دور کاست نامیده میشود. و البته قیمت تمام شده نیز در این پارامتر ها که ذکر گردید تغییر خواهند کرد.

 

انواع چاپ کیسه تبلیغاتی و چاپ روی ساک تبلیغاتی پارچه ای اسپان باند:

چاپ روی این نوع ساک پارچه ای ، چاپ سیلک میباشد که به صورت تک رنگ و چند رنگ تفکیکی قابل اجرا است و هزینه چاپ به صورت آرشیوی است .

کیسه پارچه ای دیجیتال

همانطور که مستحضر هستید چاپ ساک دستی اسپان باند محدودیت دارد و فقط تک رنگ یا رنگ های تفکیکی میتوان چاپ کرد اما این نوع ساک دستی قابلیت پذیرش هر نوع عکس رنگی را دارا میباشد و به همین خاطر خیلی مورد استفاده و استقبال همایشات و شرکت ها قرار گرفته است.

جنس این ساک شبیه کیسه پارچه ای متقال میباشد با این تفاوت که ضخیم تر است و روی آن میتوان عکس رنگی چاپ کرد.