loader
  1. چاپ تیشرت   مردانه
  2. -چاپ تیشرت زنانه
  3. -چاپ تیشرت بچگانه
  4. -چاپ جلیقه و کاور
  5. -چاپ سویشرت
  6. -چاپ لباس کار
  7. -روپوش پزشکی و رستورانی

طرز چاپ تیشرت

اگر بخواهیم به طور کلی چاپ تیشرت را در دسته های مختلف دسته بندی کنیم به دسته بندی های زیر می رسیم :

۱) چاپ  به صورت سابلیمیشن

۲) چاپ به صورت  سیلک

۳) چاپ به صورت لیبل

۴) چاپ به صورت تمام رنگ ( مدیا )

۵) چاپ به صورت تک رنگ ( کاتر پلاتر یا لیزری )

۶) چاپ مستقیم

انواع تیشرت تبلیغاتی:

۱ ) تیشرت جودون

۲ ) تیشرت پنبه ای

۳ ) تیشرت اسپان

۴ )تیشرت ملانژ

چاپ تیشرت جودون

یکی از پر طرفدارترین نوع تیشرت های تبلیغاتی ، تیشرت جودون میباشد پارچه های این نوع تی شرت به صورت رنگبندی موجود میباشد. تیشرت یقه دار به عنوان یک لباس شیک شناخته می شود.

و برای تبلیغ به صورت چاپ سیلک و یا گلدوزی، لوگو  و متن شما روی تی شرت قرار میگیرد. در صورتی که سفارش شما بصورت تیراژ باشد امکان دوخت تیشرت یقه دار جودون با رنگ های متنوع امکانپذیر خواهد بود

مشخصات چاپ تیشرت یقه دار

جنس: جودون

رنگ: رنگ بندی مختلف

انوع آستین: کوتاه

حداکثر ابعاد چاپ: ۲۰ در ۳۰ سانتی متر

نوع چاپ: لیبلی

سایزهای موجود: M, L, XL, XXL

چاپ تیشرت اسپان

چاپ روی تیشرت پلی استر سفید معمول ترین و پرطرفدار ترین حالت چاپ روی تیشرت می باشد. به ویژه که این تی شرت ها بهترین گزینه برای استفاده جهت تیشرت های تبلیغاتی است

این پارچه به دلیل دارا بودن پلی استر قابلیت پذیرش چاپ دیجیتال را دارا میباشد و  بعد از چاپ دیجیتال که به صورت تمام رنگی روی ان چاپ میگرد ، رنگ در پارچه نفوذ کرده و حتی  با شستشو هم کم رنگ نمیشود و طرح چاپ شده ثابت میباشد.

این تی شرت قابلیت پذیرش عکس تمام رنگی را دارد و به عنوان تیشرت ست تولد ،تیشرت عکس اختصاصی و  تیشرت تبلیغاتی خیلی مورد استفاده قرار میگیرد.

مشخصات چاپ تیشرت اسپان

جنس: اسپان ۶۰% پلی استر + ۴۰% پنبه

رنگ: سفید

نوع یقه: گرد

حداکثر ابعاد چاپ: ۳۰ در ۴۰ سانتی متر

نوع چاپ: سابلیمیشن

سایزهای موجود: S, M, L, XL, XXL

نحوه شستشو: ۱۰۰% قابل شستشو

چاپ تیشرت پنبه ای

یکی دیگر از خدمات چاپ تدبیر، چاپ بر روی تیشرت های نخ پنبه می باشد. این تیشرت ها بیشتر به صورت آستین کوتاه و آستین بلند و یقه هفت و یقه گرد می باشد. جنس این تیشرت ها ۱۰۰% پنبه ای بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.تیشرت های نخی قابلیت چاپ هر نوع عکس و لوگویی را به صورت سیلک تک رنگ یا چند رنگ  در تیراژ بالا  می باشد. تیشرت های پنبه ای به علت جنس بسیار خوب به پوست بدن آسیب نمی رساند به همین علت می توانند انتخاب اول شما در خرید، سفارش این محصول باشد. البته به علت وجود مراحل آماده سازی سنگین و وقت گیر برای چاپ، قیمت تیشرت های سفید پنبه ای کمی بیشتر از سایر تیشرت ها است.

مشخصات چاپ تیشرت نخی

جنس: پنبه ای اعلاء (۱۰۰% پنبه)

حداکثر ابعاد چاپ مدیا: cm ۳۰‍‍‍‍‍‍‍×۴۰

حداکثر ابعاد چاپ لیبلی: cm ۲۰‍‍‍‍‍‍‍×۳۰

سایزهای موجود: M, L, XL, XXL

شستشو چاپ لیبلی: با دست و آب سرد

شستشو چاپ مدیا: کاملا قابل شستشو

چاپ تیشرت ملانژ

اگر از آن دسته افرادی هستید که بدنبال تیشرتی خاص هستید تیشرت ملانژ مناسب شماست. چاپ از نوع دیجیتال مستقیم می باشد و تمامی رنگ به خورد پارچه میرود به همین علت کاملا قابل شستشو بوده و رنگ ها جلای بسیار زیادی دارند. این تیشرت چه به عنوان تیشرت تبلیغاتی و چه به عنوان تیشرتی با چاپ شخصی، یکی از بهترین و بی رغیب ترین گزینه ها برای انتخاب تیشرت می باشد. اما در نظر داشته باشید هر چه رنگ طرح شما تیره تر باشد شاهد چاپ زیباتری خواهید بود و سعی کنید از رنگ های روشن برای چاپ روی این تیشرت استفاده ننمائید. همچنین هر قسمت از طرح شما که سفید باشد در آن قسمت چاپی انجام نمی گیرد و رنگ تیشرت مشاهده میشود

مشخصات چاپ تیشرت ملانژ

جنس تیشرت: ملانژ

حداکثر ابعاد چاپ: ۳۰ در ۴۰ سانتی متر

سایزهای موجود: M, L, XL, XXL

نحوه شستشو: کلاملا قابل شستشو

چاپ و تولید تیشرت فلامنت

تیشرت فلامنت همان نوع جنسی از پارچه است که بیشتر به عنوان لباس های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد و ایستایی کمی دارد. نوع بافت نخ این نوع تیشرت طوری به یکدیگر تنیده است که باعث میگردد بهتر روی بدن ورزشکاران قرار گیرد و سبکی خاصی در آن احساس گردد.

تیشرت فلامنت در رنگ های متنوعی برای چاپ تولید میگردد که مسلما رنگ سفید بهترین حالت برای بدست آوردن نزدیک ترین رنگ به طرح اصلی می باشد. قابلیت پذیرش چاپ سابلیمیشن را دارا میباشد و  بعد از چاپ سابلیمیشن که به صورت تمام رنگی روی ان چاپ میگرد ، رنگ در پارچه نفوذ کرده و حتی  با شستشو هم کم رنگ نمیشود و طرح چاپ شده ثابت میباشد.

این تی شرت نیز قابلیت پذیرش عکس تمام رنگی را دارد .

مشخصات چاپ تیشرت فلامنت

جنس: فلامنت

رنگ: سبز، نارنجی، سرخابی، سفید،‌ آبی

سایزهای موجود: M, L, XL, XXL

نحوه شستشو: ۱۰۰% قابل شستش