loader

جاسوئیچی دیجیتال

جاکلیدی تبلیغاتی از محصولات پرفروش ما که مناسب تبلیغات شرکت ها و ادارات است. با انتخاب جاکلیدی تبلیغاتی و چاپ تبلیغات روی آنها هدیه ای همشگی به مخاطبین خود ارائه دهید. جاسوئیچی دیجیتال که چاپ آن به صورت 4 رنگ انجام می شود انتخاب مناسبی برای چاپ لوگو و متن دلخواه شما می باشد. در این مدل چاپ مثل جاسوئیچی های شیشه ای لاکی که ابتدا متن برروی کاغذ بصورت چاپ دیجیتال و رنگی انجام می شود، سپس کاغذ بین دوقاب لاکی قرار گرفته و مونتاژ می شود. چاپ تدبیر امکان شخصی سازی و آماده کردن سفارشات شما بر روی جاکلیدی دیجیتال را دارد.

جاسوئیچی اکرولیک

جاکلیدی تبلیغاتی از محصولات پرفروش ما که مناسب تبلیغات شرکت ها و ادارات است. با انتخاب جاکلیدی تبلیغاتی و چاپ تبلیغات روی آنها هدیه ای همشگی به مخاطبین خود ارائه دهید. جاسوئیچی اکرولیک یکی از ارزان ترین جاکلیدی های موجود می باشد و چاپ آن به صورت 2 رنگ انجام می شود و انتخاب مناسبی برای چاپ لوگو و متن دلخواه شما می باشد. چاپ تدبیر امکان شخصی سازی و آماده کردن سفارشات شما بر روی جاکلیدی دیجیتال را دارد.

جاسوئیچی چرمی

جاکلیدی تبلیغاتی از محصولات پرفروش ما که مناسب تبلیغات شرکت ها و ادارات است. با انتخاب جاکلیدی تبلیغاتی و چاپ تبلیغات روی آنها هدیه ای همشگی به مخاطبین خود ارائه دهید. جاسوئیچی چرمی که چاپ آن به دو صورت تامپو و لیزر انجام می شود انتخاب مناسبی برای چاپ لوگو و متن دلخواه شما می باشد. چاپ تدبیر امکان شخصی سازی و آماده کردن سفارشات شما بر روی جاکلیدی دیجیتال را دارد.