loader

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی و پاکت کرافت:

کاغذ قهوه ای رنگ مقاوم که عمده موارد مصرف آن در ساک دستی و پاکت بیرون بر محصولات غذایی مانند رستوران ها، فست فود ها و آجیل فروشی ها میباشد. امروزه از جنس ضخیم تر و مقاوم تر کاغذ کرافت برای ساک دستی فروشگاه های پوشاک نیز استفاده میشود که با رنگ کردن زمینه این کاغذ ، ساک دستی جلوه زیباتری پیدا میکند از جمله برنده های پوشاکی که از این نوع کاغذ در پاکت های خود جهت تبلیغات استفاده میکنند میتوان به برند پوشاک زارا (ZARA) با چاپ زمینه سرمه ای و ماسیمودوتی (Mussimo Dutti) با چاپ زمینه طلایی و لوگو طلاکوب نام برد. امروزه بسیاری از مشتریان فروشگاه های کادویی برای زیباتر شدن بسته های خود از این جنس کاغذ استفاده میکنند. که میتوان یک ساک دستی زیبا را با کاغذ کادو برای مشتریان ست کرد.

ساک دستی کاغذ گلاسه:

کاغذی سفید رنگ با قابلیت جذب جوهر یک نواخت که باعث کیفیت چاپ بالا میشود این مهم باعث شده تا مشتریانی که ساک دستی های تبلیغاتی با کیفیت چاپ بالاتری میخواهند از این محصول استفاده کنند. ضخامت های کاغذ این نوع ساک خرید از گرماژ ۱۷۰ گرمی الی ۳۰۰ گرمی میباشد. که مقاومت این ساک دستی بیشتر از اینکه وابسته به ضخامت کاغذ باشد به روکش سلفون روی محصول وابسته است که این روکش باعث زیباتر شدن کالا میشود که در دو نوع سلفون براق و مات قابل عرضه میباشد از جمله مصارف این این نوع ساک دستی میتوان به کارخانه های تولید شکلات و پوشاک اشاره کرد.

ساک دستی کاغذ تحریر:

ساک دستی ساخته شده از این جنس کاغذ دارای کیفیت چاپ خوب می باشد اما نسبت به ساک دستی گلاسه که دارای روکش سلفون می باشد از مقاومت کمتری برخوردار است.

خدمات ویژه گروه طراحی و تولید ساک دستی

طلاکوب و نقره کوب:

لایه ای نقره ای یا طلایی بسیار زیبا و براق که برای جلوه بهتر و دیده شدن لوگو بر روی ساک دستی و یا پاکت ها استفاده می شود.

یووی :

جهت زیباتر شدن ساک دستی میتوان از خدمات ویژه تری استفاده کرد. از جمله این خدمات یو وی (UV) میباشد که در صورت استفاده از آن لایه ای برجسته روی ساک دستی می درخشد. انواع یووی عبارت اند از یووی موضعی، یووی اکلیلی، یووی شنی و ….

برجسته:

به موجب جلوه بیشتر ساک دستی میتوان قسمت هایی از محصول را به حالت برجسته یا فرو رفته درآورد که جلوه بهتری از محصول را نمایانگر می شود.

سایز های عمومی انواع ساک دستی و پاکت

17 عرض 7 کاست 15 ارتفاع

17 عرض 7 کاست 25 ارتفاع

24 عرض 10 کاست 23 ارتفاع

20 عرض 9 کاست 21 ارتفاع

20 عرض 9 کاست 31 ارتفاع

24 عرض 10 کاست 40 ارتفاع

38 عرض 10 کاست 26 ارتفاع

31 عرض 12 کاست 45 ارتفاع

43 عرض 14 کاست 32 ارتفاع

33 عرض 14 کاست 47 ارتفاع

52 عرض 15 کاست 36 ارتفاع